четвер, 5 листопада 2015 р.

Люди люблять тебе, коли ти успішний

Мене звати Микола Станкевич, народився я бла-бла-бла-бла-бла-бла-бла-бла.
Адже люди люблять тебе, коли ти успішний. Той, хто не здобув успіху не буде популярним, ні одна дівчина не підійде до нього. Думаєте до мене підійшла хоч одна дівчина, яку я потім надихнув? Ні)

Думаєте я притягую так багато людей ? Звичайо ні, але я просто беру і роблю це. Мій мозг, яикй виконує функцію самозбереження говорить мені лишатися у зоні комфорту і нікуди з неї не виходити. Не підходити ні одної дівчини , не надихати ні одну людину, а просто сидіти і втикати вк чи дивитись "Hustler?" Так гірка правда, але саме так я провів все своє дитинство. Але зараз не про це зовсім інша історія. Зрозумій поки ти не став успішний до тебе ніхто не підійде першим, ніхто не подвзонить і не запшеться до тебе на прийом. Навіть ні) ще гірше не подзвоне і не спитає як ти. Можливо у тебе немає друзів і тобі немає нікого надихати ти незнаєш як стати успіщним? Можливо ці друзі , яких ти так сильно любили тебе, але кинули й поїхали поступати у іншу область? Можливо у тебе розлучені батьки і ти не можеш зрозуміти чому? Можливо твої батьки все твоє жииття кажуть яке ти гімно і ні каплю не вірять у тебе? Можливо забагато часу провів одним, що коли тебе кличуть гуляти ти просто не хочеш тому  що для тебе це дискомфорт для тебе це не привично і тобі краще сидіти у дома? Можливо ти майбутній тренер-мотиватор якому друзі навіть не можуть виділити кімнату щоби проводити семінари? Можливо тобі потрібно заробояти гроші щоби оплатити рахунок у кафе в якому ти проводиш свій перший семінар?Так це все сталося зі мною і це навіть не половина)) Зрозумійте ніхто не підійде до вас перщим ні одна дівчина ні один хлопець якщо ви не успішні, або ви не несите за собою великий авторитет. Не думайте, що вас будуть любити. Не думайте що будуть робити приємні  речі для вас. Не думайте, що хтось буде робити для вас компліменти у яких ви просто розтаїте. Не думайте, що хтось прийде і підтримає тебе, коли у тебе депресія. Якщо ти не станеш для когось другом як говорив цар Соломон? Хочеш мати багато друзів "будь дружелюбним". Що би мати друга потрібно ним стати для когось. Не думай, що він буде вічним, але й не будь залежним від нього. Наприклад у мене є подруга і я незалежний від неї якщо вона захоче проміняти мене на інших, то вона це зробить. І не буде ніяких сліз, ніяких депресій адже я незалежний від неї. Взагалі якщо людина хоче піти від мене, то я навіть готовий відкрити  для неї двері адже я нікого не тримаю. Зараз у мене є лише одна подруга так мав багато друзів, куча друзів,але люди які хотіли піти від мене вони пішли, а люди які захотіли лишитись зі мною вони залишились. Але навіть стосуник з нею починав я. Чому? Поясню чому дівчата не пишуть перші і наіть не роблять перші кроки.
Замітка для вас хлопціУ шкільні роки ви читали "Євгенія Онєгіна" О.Пушкіна? Ні вчителя ні однокласники не замітили головну ідею у якій Таня - одна з персонажів твору перша пише до Євгенія у якого так силньо була закохана. Висновку пара з них не получилась і хлопець відмовив цій дівчині. Від цього моменту Пушкін дав просту відповідь мільйонам хлопцям які сидять у депресії і думають чому вона не підійде першою. Недавно мав таку саму ситуацію.Спілкувався з однокласником і він говорить, що ненавидить дівчат.
- Я питаю за що?(Насправді за, що їх ненавидіти? За що їх не любити? Не думаю, що мотивував зараз людей якщо Бог не дав мені дівчат яким була потрібна його допомога. Так доречі і відбувається підтримка й мотивація, так я надихаю усіх людей. Я молюсь за те щоби служити людям і передавати їм слово Бога. І знаєте що? Бог діє через мене на інших людей і це чудово. Стільки позитивних емоцій , скільки ж позитивних усмішок як же я божнюю це робити).Він відповідає, що ненавидить їх за те, що вони не підходять до нього перші, що не звертають увагу на нього. Хто він у  школі? Він кожного дня лежить на парті  і не спілкується зі всіма як це ефективно роблю я. Немає ніякої різниці між нами, адже усі ми однакові, усі особливі, усі створені на подобу Бога, усі маємо однакові скелети. Порівнював себе і його тоді і вічно згадував тренінг Андрія Руденка, коли він говорить, що я перший 15 річний хлопець, який попав до нього на тренінг. Спікер навіть незнав, що бувають  і такі молоді які шукають себе. Але момент) Прийшовши до нього на тренінг я вже знайшов своє покликання у життя і звіснож я розвивався))
Який висновок можна зробити у діалозі з моїм однокласником? (Замітьте усі це не порада, а лише те, що допомогло мені).
Лише одна маленька проява любові може зробити великі переміни 

Зрозумійте любі мої якщо ви не візмете життя у свої руки, то воно візьме вас у свої. Ти можеш стати успішним і завоювати мільйони сердець, можеш стати другом для когось, але якщо ти не почнеш діяти зараз, то втратиш дорогоційні моменти свого життя. 
Люди люблять гратися з нащими  емоціями достатнього всього навсього довіритись на усі 100% і побачите який біль ви відчуватимете. Звісно ж можна знайти друга достатньо лише раз ризикнути і стати щасливим на все життя. Головне вчасно  зупинитись) Повірте усі хочуть стати щасливим навіть я) Хоча я вже є щасливий адже  я знаю як мені стати найкращим у своєму покликанню. Є звісно ж і мінуси. В кого ж їх немає? Є й труднощі, але вірю, що разом з Богом зміню цей світ, але почну з себе.
Страждання зазнаєте в світі, але будьте відважні: Я світ переміг! (с) Ісус

Немає коментарів:

Дописати коментар