неділю, 27 вересня 2015 р.

Стосунки з Богом

Не буду писати, що я віруюча людина .Но якщо в тебе вже виникало таке питання до мене, то насправді вірю я в Бога чи не вірю можеш сам вирішити))) Просто стеж за моїм життям, адже момент зіткнень (це момент, коли ми визнаємо хто насправді) і тоді сам даси відповідь на своє питання)
Відносини з Богом. Не міг я просто так обійтися без цієї теми якій я живу ... якою я горю))
І вірю, що саме разом з Богом добюся успіху в цьому житті. І нарешті доживу до того моменту, коли сам буду збирати стадіони, і надихати мільйони людей))
Адже "Коли Бог нас то хто проти нас?" Ніяка сила не що в житті не може протистояти мощі нашого творця і люблячого батька). Оскільки живу цим, то вирішив розповісти вам всіх як домогтися успіху з Богом, адже це один з етапів успішності.
Уяви собі дерев'яний стілець, який логічно ж має 4 дерев'яні ніжки)
Уяви, що ці ніжки це чотири пунктика а саме:

Молитва.
Біблія
Літургія
Спільнота
Якщо одна ніжка зламається в цьому стільці, то зламається і одного і згодом зламається і все стільчик і він впаде.Тоді падають відносини зз друзями, падають відносини зз батьками, падають стосунки з хлопцем, падають відносини з Богом. Падають відносини з Бого падає все.
І кожна сфера в твоєму житті буде ламатися, якщо ти не отремонтіруешь цей стілець і не почнеш все заново.
Отже, з Богом потрібно мати особисті стосунки. Всі свічки , всі пости ,причастя все буде на дарма. Християнство - це живе життя з Богом. а ніякі магнічні ритуали . Хоч обпийся святою водою - нічого не буде. якщо ти не будеш міняти своє серце , свої думки , все своє життя. (с) Мамонов

Немає коментарів:

Дописати коментар